Monday, February 19, 2007

KP lugu

täna ilmus mu vastus Komsomol'skaja Pravda põhjamaa regiooni väljande küsimusele. kes ei tea - tegu on VF ühe populaarseima lehega ... paraku tuleb selle populaarsus ikka samast kohast kus meie SlÕhtulehe omast - ehk siis kollasusest.

aga olgu nagu on ... olin suht. kindel, et nad rohkem või vähem moonutavad mu teksti - kui oh üllatust, tuli täpselt nii, nagu kirjutasin. seega panen siia juurde nii küsimus kui vastuse:
------------
Küsimus:kui USA valmistub sõdima VF'ga ja VF lubab vastata assümeetriliselt, siiskellega sõdimiseks peavad B3 riigid valmis olema?

Vastus:
Ma olen valmis aru saama VF kindralite rõõmust - kui USA on valmis sõdimaVF'ga, siis on VF ju siiani USA'ga võrdne üliriik. Kuid ma ei ole valmisseda rõõmu jagama.

Vastus ise on aga kaheosaline. Nii nagu USA armee on valmis sõdima VF,Iraagi ja Põhja-Koreaga, nii ka VF armee on valmis sõdima USA, Gruusia jakasvõi tulnukatega. Selleks sõjaväed ongi, et pidevalt mõelda läbivõimalikke ja -võimatuid kaitsetaktikaid ja lahingustsenaariumeid.

Mis aga puudutab küsimust Balti riikide osas, siis lubage mul vastatavastuküsimusega. Kas te pole siiani kuulnud, et Balti riigid kuuluvadNATO'sse?
-------------------

ma ei teagi - seda regionaalset saiti vist võrgus polegi?

19.02.2007

No comments: