Wednesday, July 29, 2009

Muudatus blogiformaadis

Et kõik ausalt ära rääkida, tuleb alustada sellest, et siiani polnudki mu blogi nagu päris blogi. Ehk siis see oli pigem republitseerimise koht. Panin siia üles need tekstid, mis juba kuskil ilmunud olid + viited juba toimunud intervjuudele jne.

Kuid nüüd asjad muutuvad. Masu.

Eilne postitus "2000 valet" oli mõneks ajaks viimane. Olin siiani džentelmenlikus kokkuleppes Pärnu Postimehega. See tähendab, et mul polnud just otsest kohustust kirjutada ja neil polnud ka kohustustust igat mu produkti publitseerida. Kuid nii lihtsalt asi töötas. Mina kirjutasin ja nemad trükkisid. Siinkohal minu suurim tänu selle koostöö kesksele lülile - toimetajale Kalev Vilgats! (pildil)


Parimatel aegadel ilmus mul keskeltläbi kaks lugu nädalas. Siis pandi ette piir - üks lugu. Viimased kuud veel vähem. Nüüd aga on vähemalt kuuks ajaks see kanal kinni. Neil lihtsalt pole raha, millega oma välisautoritele maksta. Ning tasuta töötada pole ka nagu kuigi huvitav.

Eks näis, mis hiljem saab. Mina loodan, et see koostöö taastub. Minu jaoks oli see põnev ning tululik. Iga nädal end paarist teemast läbi närida ja see enam-vähem loetavalt paberile panna ... see mõtte- ja näpuharjutus hoidis vaimu värske. Väikesest palgalisast rääkimata.

Seniks aga toimub siin blogis muutus. Kindlasti ei plaani ma seda küber-kanalit päris sulgeda. Kuid millega ja kui tihti ma seda täitma hakkan, ei oska veel öelda. Kohustust ju pole.

10 comments:

Anonymous said...

Tere,
Jätka ikka oma blogiga. Väga huvitav lugeda. Olen kindel, et seda soovivad paljud!

KT said...

tore kui see kellelegi meeldib:)

Anonymous said...

Kohustus on ikka - tänulikele lugejate ees! :))

KT said...

ja kus need tänud siis on? :) ei, ega ma ei nori. ja eks ma jätkan kah. aga mitte kohusetundest, vaid grafomaani ravimatust tungist :)))

Anonymous said...

Tänud saad siis, kui Pärnu tuled. Ja oluline on rahava harimine, mitte materiaalne heaolu! :))))

KT said...

aaaaaaaaaaa, siis küll:)

aga Pärnusse tulemisega on ju see igavene öömaja probleem. kuni augusti keskeni ju hinnad laes ja öömajad täis.

Anonymous said...

Ma annan sulle öömaja. Tänu tundest :)))
Küsi Oti käest, ta ütleb sulle :))

KT said...

no kui see nüüd nali pole ... siis ma haaraksin küll sõnasabast kinni. kas oleksid nii hea ja meiliksid mulle karmo.tuur@ut.ee ?

Veebinurgake said...

Ma juba muigasin neid kommentaare lugedes, kuni lugesin viimast. Siis taipasin, et tegemist pole sellega keda arvasin, sest kedagi Ott ma kahjuks ei tea.
Loodan et foto on legaalselt blogis ;-)

Tervitades,
Võlts tartlane :-)

KT said...

legaalsusest ei tea mina midagi :(