Friday, February 16, 2007

milleks ma üldse seda teen?

ausalt öeldes ühte ja head põhjust polegi.

pole ma ju:
- poliitik, kes proovib oma sõna levitada niipalju kui võimalik;
- kutseline ajakirjanik või reisumees, kel kuhjub muljeid rohkem kui eri väljaanded neid avaldada suudavad;
- isegi mitte grafomaanist maailmaparandaja :)

olen üpris tavapärane kontorirott, kes oma igapäevast leiba teenib Tartu Ülikoolis ja leivakõrvast kommentaatorina igas ettejuhtuvas Eesti ajakirjandusväljaandes. kommenteerin seda mida arvan end teadvat - peamiselt Venemaad. või ütleme nii, et mulle meeldib mõelda, et ma sellest midagi tean.

nagu kunagi kuulsusrikkas Dvazhdõ Krasnoznamjonnõi Baltiiski Flot ajateenistuses olles ja päevikus pidades, alustan ma sõnadega: käesolevaga ei võta ma endale mingeid kohustusi. tuleb, nagu tuleb.

esimese hooga viskangi siia küberruumi oma selle aasta alguses kirjutatud lood, eks hiljem näes, mis siia lisanduma hakkab (või siis ei hakka).
DezlxXfChX
"VtLqKAKWsc"

No comments: